Saturday, April 21, 2007

Polat tek kurşunla işi bitirdi

Üstelik bu kez kurşunu doğru adrese gönderdi. Kurtlar Vadisi Terör, 8 Şubat günü yayınlanan ve RTÜK tarafından yasaklandıktan sonra Kurtlar Vadisi Pusu olarak baştan yazılıp tekrar ekrana sunulan haliyle, reytinglerin zirvesine oturdu. Terör konusunda gelen yasağı, dizinin bir sahnesinde Polat Alemdar kendi ağzından anlattı. KGT'nin Başkanı'yla bir araya gelen Polat, (Bilmeyenler için söyleyelim. KGT, Polat'ın da üyesi olduğu Kamu Güvenliği Teşkilatı'dır) şu sözlerle ifade etti durumu: "Malumunuz, terör meselesine bir şekilde müdahil olmak istedim. Ama müsaade edilmedi. Benim davamdan vazgeçmeye niyetim yok. Ben, bu vatana hizmet etmek için yetiştirildim. Bu mücadelenin içinde yer almak istiyorum. Terörle değil, arkasındakilerle... Teröristle değil, onu doğuran, besleyen ve kullanlarla savaşmak istiyorum." Odasında adeta 40 günlük bir inzivaya çekilmiş ve ülkemizde son yıllarda işlenmiş önemli suikastleri incelemişti. Muammer Aksoy, Uğur Mumcu, Çetin Emeç, Eşref Bitlis, Üzeyir Garih, Ahmet Taner Kışlalı cinayetlerini adeta ezberlemişti. Turgut Özal'ın da bir suikaste kurban gittiğine kanaat getirmişti. Tam da bu günlerde, elbette dizide, Özdemir Sabancı suikastini çağrıştıran bir cinayet işlendi. Vatansever iş adamı Çağrı Toros bir plazadaki ofisinde katledildi. Dizinin yeni versiyonunun kurşun sıkılan tek anı da işte bu sahnedeydi. Ve önce bu suikasti, ardından da diğerlerini çözmek için ekibiyle birlikte düğmeye bastı Polat Alemdar. Bu kez daha sakin, daha ağır başlı ve biraz daha olgunlaşmış olarak. Dizi, ilk bölümünden kendini belli etti, kadrosuna katılan yeni oyuncularıyla da ciddi bir ivme kazanacak. Ve yine belli oldu ki perşembe akşamları, "kendi gününde, kendi saatinde" yayınlanan Kurtlar Vadisi Pusu ekrana damgasını vuracak. Derin devletin dehlizlerinde dolaşan Sağır Oda, kurtlara rağmen reytinginden pek bir şey kaybetmedi. Ancak kurtların vadiye inmesiyle, büyük umutlarla gösterime giren Özcan Deniz'in dizisi Kader, iyice tehlikeli sulara itildi. Son söz olarak Vadi ekibini tebrik ediyorum. Çünkü iki ay gibi kısa bir sürede, oturup bir diziyi oturup baştan aşağı yenileyerek çekmenin ne kadar zor bir iş olduğunu biliyorum. Memet Güler Vatan Gazetesi21.04.2007

0 yorum: