Monday, April 23, 2007

Bekir Hazar: Kurtlar ve kuzular

 Kurtlar Vadisi yeni bölümüyle tekrar start aldı. Perşembe akşamı İstanbul'da yollar bomboştu. Taksi şoförleri “Kurtlar herkesi eve soktu” diyordu. Dizinin geçtiğimiz haftalarda yasaklanması “Acaba yeni bölümde ne olacak” beklentisine zemin hazırladı...


AB'de 15 reyting 40 share, totalde de 14 reyting 40 share ile birinci oldu. Önümüzdeki haftalarda bu rakamlar daha da yukarı taşınacaktır muhakkak.
Yeni senaryo ile karşımıza çıkan dizide benim en çok ilgimi çeken, başlangıcın Sabancı suikastını hatırlatan görüntülerle yapılmasıydı. İlginçtir suikast sonrası aile şirketleri akbaba gibi “Ödürülen işadamının mallarına nasıl konarız”ın hesabını yapıyordu. Bunlardan biri de çok sayıda şirketleri olan işadamının aynı zamanda medya patronu olmasıydı. Damadı Yalçın'a sık sık talimatlar yağdırıyor, “Biz sana boşuna mı kız verdik” diyordu.


Yalçın ismi bana hiç yabancı gelmedi... Uzun süre düşündüm ama çıkaramadım...
Sonuçta bu tamamen hayali bir senaryo olduğuna göre... Boşu boşuna beynimi yordum...

0 yorum: