Monday, April 23, 2007

Vadide ben hariç herkes var

 'Kurtlar Vadisi Pusu' perşembe akşamı ilk bölümüyle çıktı izleyici karşısına. 'Kurtlar Vadisi'nin eski bölümlerinde ölmeyen oyuncuların tamama yakını yeni bölümlerde yer alırkan, Osman Wöber'in yardımcılığını yapan Abidin Yerebakan'ın olmayışı gözden kaçmadı.

Dizide Yerebakan'ın yerinde yine Karadeniz şiveli yeni bir oyuncu görev alıyor. Vadi'nin son bölümünde cezaevine giren Yerebakan, yeni bölümlerde neden yer almadığnı ise hâlâ anlayamamış. Dizi bittikten sonra kimsenin kendisini aramadığını da söyleyen Yerebakan, "Dizi biterken ölmemiş, cezaevine girmiştim. Neden aramadılar, neye kırıldılar bilmiyorum. Benden yana bir olumsuzluk olmadı. Ancak ararlar diye bekledim. Ölmeyen oyuncuların hepsine dizide görev verilmiş. Sadece ben yokum." diyor. Samanyolu'nda bu akşam final bölümüyle ekrana gelen 'Tarık ve Diğerleri'nde rol alan oyuncu, çeşitli projelerden teklif aldığını ve bunları değerlendireceğini söylüyor. 'Siz Pana Film'i neden aramadınız?' sorumuza ise şöyle cevap veriyor: "Benim aramam doğru olmazdı. Onlar da aramadı. Canları sağ olsun. Belki de bir sebepleri vardır. Bir de insanlar sadece çalışılacağı zaman aranmaz. Başka zamanlarda da arayıp görüşmek lazım. İşleri rast gelsin." Bu arada 'Kurtlar Vadisi Pusu' perşembe akşamı 'tüm gün'de aldığı 14 reytingle ilk sırada yer aldı. Eski kadrodan Necati Şaşmaz, Gürkan Uygun, Kenan Çoban, Sönmez Atasoy, Erhan Ufak, Erdem Ergüney, Kerem Fırtına ve Osman Wöber, yeni bölümde yer alırken diziye bu dönem; Can Gürzap, Neco, Tamer Yiğit, Bozkurt Kuruç, Ejder Akışık, Selçuk Özer, Zafer Algöz, Payidar Tüfekçioğlu, Hüseyin Avni Danyal gibi yeni isimler katıldı.

0 yorum: